intoit

strategický marketing

Silný lovebrand nebo úspěšná kampaň nejsou náhoda, ale práce s daty.

Fungující marketingová strategie vám pomůže k získaní výrazné  konkurenční výhody. Každou strategii stavíme na kvalitní analýze a znalosti efektivity komunikačních kanálů. Pro implementaci strategie a její dlouhodobou životnost je zároveň důležité ji udržovat, vylepšovat a iterovat pravidelným contentem, který dokáže zvýšit sales.

Typické situace, které řešíme pro naše klienty

Umíme se postarat o všechny vaše marketingové aktivity
Prohlédněte si, na čem jsme
v nedávné době pracovali
Česká repre baví své fanoušky pomocí soutěží a personalizovaných kampaní
marketing strategy
fans engagement
Fotbal je v česku nejsledovanější sport, ale jak monetizovat nadšení pro naši reprezentaci? Zvýšili jsme zapojení fanoušků do dění kolem národního týmu napříč všemi dostupnými online kanály. Personalizovanou komunikací jsme dokázali překonat business cíle v oblasti ticketingu a merchandisingu. Zároveň jsme díky znalosti dat o fanoušcích navrhli moderní a výkonné sponzorské aktivace.
Erste Corporate Banking: Jak získat leady na majitele firem, kteří zvažují prodej své společnosti?
prototyping
mkt campaign
Vyvinuli jsme na českém trhu zcela unikátní nástroj na on-line oceňování hodnoty společností. Majitelé firem si tak mohou snadno spočítat, za kolik by svou společnost mohli prodat. Výsledkem výpočtu je rozpětí – spolu s lead generation formulářem na zpětný kontakt v případě, že si přejí na zakázku hodnotu společnosti vyčíslit přesně.
Healthiary: Umělá inteligence v mobilu pomáhá zachránit životy pacientům s rakovinou
market research
product design
ux & prototyping
Mobilní aplikace využívá pokročilé technologie v oblasti prediktivního zdraví. V první verzi nebylo jasné na jaké uživatelé cílí a co jsou jejich hlavní potřeby, používání bylo časově náročné a bez odměny. My jsme na základě uživatelských testování identifikovali velkou příležitost v oblasti pomoci onkologickým pacientům a zúžili zaměření aplikace pouze na tuto oblast. Transformovali jsme aplikaci tak, aby byla pro pacienty užitečná a pomohla jim zvládat složité životní situace, vč. prehabilitace. Kromě správných informací ve správný čas také pomáhá gamifikovaně trackovat potřebné aktivity, čímž zvyšuje úspěšnost následné léčby.
FORTUNA:LIGA – nová image prvoligového fotbalu funguje už čtvrtým rokem
marketing strategy
brand architecture
creative branding
mkt execution
Předchozí loga stavěla na prvoplánovém symbolu fotbalového míče, nebo připomínala pivní tácek. Díky našemu rebrandingu došlo k obrovské proměně ve vnímání 1. a 2. fotbalové ligy – nová image F:L je hravá a promyšlená, fanoušky baví a snadno se s ní identifikují. Koncept stojí na symbolu dvojtečky – prvku vycházejícího ze score zápasů. Jeho hravá animace skvěle funguje v televizních znělkách, na stadionech, dresech, v mobilních aplikacích i na sociálních sítích. A co je nejdůležitější: Fortuna se díky tomu stala neodmyslitelnou součástí českého fotbalu, což mělo zásadní dopad na její business.
Detour Spirits prezentuje prémiové destiláty brandingem, který konkuruje zavedeným světovým značkám
marketing strategy
brand architecture
creative branding
mkt execution
Londýnská společnost vyrábějící ultra prémiové destiláty, cílí na B2B segment F&B manažerů a náročné B2C klienty. Zatímco levné značky sázejí na zkratky, Detour Spirits je uklidňující objížďkou - symbolizuje uvolněné ochutnávání lahví z jedinečných sudů. Promyšlená architektura značky umožňuje klientovi rozšiřovat portfolio o další druhy i konkrétní releasy lahví. Positioning a marketingová strategie vytváří nevšední zážitek od nákupu až po konzumaci. Detour Spirits je exkluzivní značkou, ke které se zákazníci rádi vrací.
#holkytaky: UEFA projekt roku a větší pozornost pro ženský fotbal
marketing strategy
brand architecture
creative branding
mkt execution
Ženský fotbal zažíval v roce 2019 světový boom, v Česku ale nikoho nezajímal. To se změnilo s představením brandu #holkytaky, jehož launch se objevil ve všech mainstream médiích, digitální buzz zvýšil o ~400 % fanbase a samotná UEFA vyhlásila naši kampaň evropským projektem roku. Rebrandingu předcházela rozsáhlá analýza: hloubkové rozhovory a kvantitativní průzkum na ~1500 respondentech. Kreativní koncept jsme proto postavili na bojovnosti a emocích. Tento positioning překonal primární cíl zvýšit členskou základnu o stovky procent a nová značka patří mezi nejlépe vnímané brandy v českém sportu.
AK Chrenek – Kotrba slaví úspěch s novou image i vítězství v soutěži Právnická firma roku
marketing strategy
creative branding
mkt execution
Ve sterilním prostředí advokátních kanceláří komunikují všichni stejně. Nová značka Chrenek - Kotrba kombinuje mladou dravost s pečlivě budovanou důvěryhodností. Díky průzkumu trhu a analýze konkurence jsme pochopili, kde se nachází hlavní příležitost. Komplexní marketingová strategie zahrnuje novou vizuální identitu, redesign webu a chytrou komunikaci prostřednictvím personalizovaných newsletterů i užitečnému obsahu na LinkedIn. Advokátní kancelář jsme dostali k novým zákazníkům a etablovali značku v právnické branži, což vedlo i k vítězství v soutěži Právnická firma roku v ČR i SR.