intoit

Marketing Health Report

Z vašich dat zjistíme, které marketingové aktivity jsou neefektivní a nákladné, a které naopak mají potenciál naplnit strategické a obchodní cíle. Marketing health report slouží jako helicopter-view na marketingovou komunikaci, její efektivitu a ROI.

Marketing health report typicky obsahuje
1. Analýza dat z interních kanálů

Zaměříme se na aktuální komunikaci vaší společnosti, marketingový mix a data, kterými disponujete. Na základě těchto dat vytvoříme přehled a doporučení, jak dál postupovat, které aktivity utlumit nebo ukončit, a do kterých naopak více investovat. Interní marketing health report obsahuje:

  • SWOT analýza značky
  • funkčnost a efektivita jednotlivých kanálů marketingového mixu
  • analýza současného marketingu 
  • analýza dat z Google analytics, CRM, BI…
  • ověření existence a funkčnost marketingové strategie
2. Marketing health report z pohledu trhu a konkurence

Po prozkoumání interních kanálů se zaměříme na zákazníky, konkurenci a trh celkově. Externí marketing health report obsahuje: 

  • aktuální positioning firmy na trhu na základě vnímání zákazníků
  • průzkum konkurence a definice konkurenční výhody vašeho produktu
  • mystery shopping a zákaznický pohled na produkt / službu
3. Na komplexní marketing health navazuje
  • marketingová strategie
  • marketingový plán s konkrétními doporučeními respektující obchodní cíle společnosti
  • doporučení pro volbu externích médií a influencerů