intoit

Rebranding: správné hodnoty a positioning

Branding není jen logo – pomůžeme vám na základě dat, znalostí trhu a cílových skupin vytvořit značku a image, které obstojí v globální konkurenci.

Pokud nejste se svým současným brandingem nebo positioningem spokojení, nebo si myslíte, že mu něco chybí v porovnání s konkurencí, pomůžeme vám v cestě za novou identitou společnosti, produktu nebo služby..

Pokud máte v portfoliu více značek, vytvoříme vám schémata brand architektury, abyste působili těmi správnými značkami na relevantní segmenty a značky se vzájemně nekanibalizovaly. 

Checklist pro kvalitní rebranding
  • analýza dat a vypracování strategických podkladů
  • research konkurence a podobných namingů
  • alespoň tři kreativní koncepty, na základě kterých se klient rozhoduje
  • zapamatovatelné logo a distinctive brand asset
  • systematický house of brands (v případě více značek nebo produktů)
  • jasně definovaný positioning
  • tone of voice, který bude respektovat vaše zákazníky
  • definice hodnot značky
  • přehledný brandbook respektující potřeby marketingových zaměstnanců a specialistů