Klient hledal nové cesty ke svým zákazníkům. Obrátil se na nás se záměrem vystavět nový web s přímým rezervačním systémem s komplexním systémem výpočtu ceny. Cílem bylo vybudování přímého on-line kanálu jako dalšího významného zdroje rezervací, získání nových klientů, zvýšení loajality a zájmu stávajících hostů prostřednictvím webu a sociálních sítí. Důležitým požadavkem klienta byla prokazatelnost a měřitelnost výsledků prostřednictvím reportů.
„Náš cíl - zvýšit objem přímých rezervací během 1 roku na konkrétní hranici - se podařilo překonat už po 4 měsících. Při propagaci naší značky prostřednictvím Facebooku se podařilo dosáhnout nejen významného nárůstu počtu fanoušků, ale i míry jejich zaujetí (engagement) ve výši 34%, přičemž běžný průměr v odvětví je okolo 4,5%.” — Ing. Radek Šnajdr, ředitel hotelu
Hotel Olympia zvýšil zásadním způsobem podíl přímých rezervací prostřednictvím svého on-line kanálu na celkovém počtu rezervací.
Luxusní Hotel Olympia se nachází v klidném centru Mariánských lázní na dohled světoznámé kolonády a zároveň v blízkosti lesů a parků. Nejen díky své výhodné poloze, ale i díky špičkovému vybavení a úrovni poskytovaných služeb je schopen uspokojit nadstandardní požadavky náročných tuzemských i zahraničních klientů. Vedle klasické léčby nabízí i širokou škálu wellness služeb.
Klientovi jsme poskytli komplexní řešení pro on-line marketing:
1. Navrhli a vytvořili jsme nový web vč. komfortního redakčního systému a rezervačního systému se snadnou administrací. Webové stránky jsme navrhli s ohledem na přehlednou strukturu, důrazem a vizuální komunikaci pracující s emocemi návštěvníků.
2. Připravil i j sme strateg iI pro sociální sítě včetně analýzy cílových skupin , návrhu hlavních komunikačních témat a redakční plán pro startov ní období. Zaškolili jsme členy marketingové oddělení, aby byl tým hotelu schopen samostatně připravovat zajímavý obsah dle strategie a reagovat na dotazy fanoušků. Během prvních měsíců jsme byli k dispozici pro občasné rady a dohled.
3. Spustili jsme soutěžní Facebookovou aplikaci, která Hotelu Olympia pomohla k získávání nových relevantních fanoušků, šíření zajímavých informací o hotelu a zvýšení znalosti značky. Hlavní výhrou v soutěži, která proběhla celkem pětkrát, byl pobyt v hotelu pro 2 osoby.
4. Připravili jsme strategii a zaškolili tým hotelu na odesílání segmentovaných newsletterů .
4 | segmenty cílových skupin |
1830 | stránek na webu |
160% | meziroční růst počtu rezervací |
860 | účastníků soutěží |
34% | engagement na Facebooku |