Případové studie: Prezentační web luxusního skla značky Jakimič

Kouzelná kombinace světla a skla svádí zákazníky Lea Jakimiče on-line

Značka luxusního skla Jakimič v sobě pojí jednoduchou krásu založenou na půvabu samotného materiálu s jeho precizním zpracováním. Ve své prezentaci dávají prostor pouze těm nejschopnějším sklářům a umělcům. Kromě skla se další společnost zakladatele značky Lasvit věnuje také unikátnímu designu kovu a kamene. Cílová skupina Jakimiče je náročná světová klientela; developeři a architekti luxusních sídel, vlastníci hotelových rezortů a ruští miliardáři stejně jako arabští šejkové.

  • Leo Jakimič nás oslovil s žádostí o neobyčejný web, který zachytí duši neobyčejné značky. Web, který osloví náročnou cílovou skupinu z řad arabských šejků i developerů a architektů luxusních sídel, a bude na první pohled vyjadřovat výjimečnost jeho značky. 

Pochopení klienta a jeho značky jsme věnovali velkou pozornost a pustili jsme se naplnit jeho vizi: vytvořit web, který v oboru luxusního skla nemá konkurenci.

Jkm1 Jkm2Jkm3 Jkm4 Jkm5Jkm6Jkm9Jkm7

K návrhu webu jsme přistupovali jako ke stavbě galerie – soustředili jsme se v první řadě na dokonalou vizuální stránku prezentovaných děl.

Jkm10Jkm9Jkm8

  • Forma prezentace by měla být jen minimální, aby vynikly krásné fotografie unikátních produktů. V designu jsme se snažili zachytit duši značky a propojit prvky, které k sobě patří – světlo a sklo. Nakonec se nám podařilo přijít s takovou webovou prezentací, která v oboru našeho klienta nemá obnovy.