Případové studie: FRM aplikace pro Českou Repre

Česká repre: Nová zábava fotbalových fanoušků: navrhněte svojí sestavu hráčů nebo hráče utkání a sdílejte na FB!

Česká fotbalová reprezentace reprezentuje Českou republiku na mezinárodních fotbalových akcích, jako je mistrovství světa nebo Evropy.

Cílem bylo vytvořit platformu na výrobu Facebook soutěží, sbírání dat a personalizovanou komunikaci. Vytvořili jsme inteligentní FRM aplikaci (Fans Relationship Management System), která vše z výše uvedeného umožňuje. 

Připravujeme úspěšné soutěže využívající herní platformu FB soutěže. Vytvořili jsme Facebookovou aplikaci, ve které si každý fanoušek může jednoduše vytvořit před zápasem sestavu Reprezentace přímo podle svých představ nebo zvolit oblíbeného hráče utkání. Navíc s možností vyhrát vstupenky na příští velký zápas. Soutěž mohou fanoušci jedním kliknutím sdílet na svůj profil nebo rovnou poslat přátelům do zpráv.

Snímek Obrazovky 2017 05 25 V 15.56.05Snímek Obrazovky 2017 05 25 V 15.56.05Snímek Obrazovky 2017 05 25 V 15.56.05Snímek Obrazovky 2017 05 25 V 16.33.01Snímek Obrazovky 2017 05 25 V 16.33.01

FRM aplikaci využívá nejen Česká Reprezentace, ale také Fortuna národní ligy a Kopeme za fotbal. 

Snímek Obrazovky 2017 05 25 V 16.35.12 KopieSnímek Obrazovky 2017 05 25 V 16.35.12 KopieSnímek Obrazovky 2017 05 25 V 16.35.12 KopieSnímek Obrazovky 2017 05 25 V 16.36.13Snímek Obrazovky 2017 05 25 V 16.36.13

Výsledek jedné z kampaní, která měla za cíl zaujmout fanoušky před zápasem Česko - Lotyšsko a vtáhnout je do hry.